luni, 16 mai 2011

Primul site de rugaciuni online,creat de un pastor penticostal.

Rugăciuni online este invenţia unui pastor penticostal din Râmnicu Vâlcea. Credincioşii care nu au timp să meargă la biserică pot, acum, să se roage online pe site-ul lui Claudiu Niţişor. Nu este singura ciudăţenie, legată de numele acestui pastor. Fundaţia pe care o conduce este gata să doneze o pereche de pantofi de mărime 52,5. Din păcate, niciun român nu trăieşte pe picior atât de mare.

 

Credincioşii care doresc să se roage pe internet, trebuie să completeze mai întâi o cerere online. În urma solicitării, utilizatorul cu frică de Dumnezeu primeşte un email cu o parolă, care îi dă acces la un set gratuit de rugăciuni. Internetul scurtează, astfel, considerabil, drumul dintre credincioşi şi urechea lui Dumnezeu. Unde mai pui că unde-s mulţi, puterea creşte. Puterea rugăciunii.
"Ideea cu site-ul de rugăciuni a venit în timp ce mă rugam pentru un copil. Atunci m-am gândit: uite ce bine ar fi fost dacă mai multe persoane s-ar ruga pentru copilul ăsta odată. Aşa că am zis, ce-ar fi să folosim tehnologia modernă? Să creez un site pentru asta. Cred că ideea despre site a avut-o Dumnezeu şi mi-a dat-o mie", a spus pastorul.

Site-ul, considerat de pastor un veritabil "SMURD spiritual" este împănat cu expresii inedite: "Biblia e GPS-ul meu" sau "Dumnezeu este opinia mea publică". Nu toată lumea vede cu ochi buni iniţiativa pastorului.
Nu ar fi singura idee năstruşnică a pastorului, care este gata să doneze cei mai mari pantofi din România, cu numărul 52,5. Nu a găsit însă deocamdată niciun doritor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu