duminică, 2 ianuarie 2011

Marturia mea,de intoarcere la Domnul

Ma numesc Daniel Drapos,locuiesc in orasul Ineu si am 25 de ani.
Provin dintro familie care la inceput nu l-au cunoscut pe Dumnezeu personal nici unul din familia mea,primul a fost fratele care sa intors la Domnul ,a urmat mama mea si in final am fost eu cel care sa intors la Domnul,singurul din familie care nu este intors la Domnul este tatal meu,dar nadajduiesc ca intro zii Domnul ii va vorbii si lui.
Am avut o viata oscilanta,adica,aveam momente cand nu vroiam sa aud de biserica si de Dumnezeu,dar am avut momente cand am apelat la Dumnezeu,asta in momente cand aveam nevoie de ajutorul Lui.
Inca la varsta de 3 ani Domnul fost cume in cateva randuri,si El a hotarat sa mai traiesc.La varsta de 16 ani,intro noapte,mergand la baie,dintro data tptul sa facut negru in fata mea,am cazut,am dat cu capul de gresie asa de tare incat am trezito pe mama mea din somn,dupa cateva secunde mam ridicat si am cazut din nou si atunci sau trezit parintii mei, au venit repede la mine,eu intre timp ma ridicasem.Am stat 2 zile in pat cu dureri f.mari de cap,atunci am zis mamei mele ca dupa ce ma voi face bine voi merge la biserica,bineinteles ca nu sa intamplat asa,am continuat sa-mi treiesc viata pe cont propriu,fara Domnul in inima mea.
La sfarsit de saptamana mergea cu prietenii in oras la bere,cateodata si ceva mai tare,si stateam in bar sau in discoteca si cineva parca imi zicea in gand,,Nu-i locul tau aici,, normal ca nu am luat seama la asta,veneam pe 1-2 noaptea acasa ametit de bere si altele,treceam pe langa biserica si parca ma simteam rusinat de ceea ce sunt pentru ca stiam ca in biserica ce se petrece,cand aveam vreo 8-10 ani am mers la biserica cateva luni dus de fratele meu.
Saiturile,care acum mi se par scarboase,pe atunci nu mi se pareau asa,ma uitam cu placere la ele,cand eram chemat la biserica,raspunsul meu era,,Lasati-ma in pace cu biserica voastra,,.
La varsta de 18 ani cand am luat permisul de conducere,Dumnezeu ma ajutat,si iam multumit Lui,dar degeaba ca tot cu lumea eram si cu anturajul ei.
A urmat sa merg in armata tot la 18 ani ,in anul 2004,am avut o armata grea in primele 4 luni,cu instructie la sange,cu bataie de joc etc,dupa 4 luni mau detasat la Bucuresti,aici am facut restul de 8 luni,in ultimele aproape 7 luni de armata nu am venit deloc acasa,Dumnezeu ma intarit cu putere de la El,dar eu nu vedeam acest lucru din partea Lui.
In anul 2006,Dumnezeu a vrut sa-mi atraga atentia de la lumea aceasta la El,oferindumi un loc de munca ca militar in MApN,tot cam degeaba pentru ca nu am luat seama la asta,eram si cu lumea si Dumnezeu doar in greutati.
Abia la sfarsitul anului 2007,cand intro zii mergand in oras cu masina impreuna cu fratele,un al sofer a intrat in noi din vina mea,a fost o usoara lovire dar atunci Duhului lui Dumnezeu ma cercetat,si mi-am zis mie asa,,daca nu ma predau in mana Domnului,data viitore o sa sfarsesc mult mai rau,,.
Si asa a fost sa fie,am inceput sa vin la biserica,sa-mi placa muzica crestina si in data de 03.02.2008 la o seara de evanghelizare din biserica penticostala Betania din Ineu m-am predat in mana Domnului iesind in fata unei biserici neincapatoare,am primit o pace si o bucurie mare in inima mea atunci.
A urmat sa intru in apa botezului impreuna cu alte 7 suflete in luna iulie 2008,a fost o mare bucurie si atunci,dupa cateva luni si pana in urma cu vreo cateva luni,am dus pot spune o lupta grea cu Satan si cu ispitele lui.
Ma bucur ca am iesit invingator din aceea lupta si ca Dumnezeu ma ajutat la acest lucru,toata lauda si cinstea sa fie a Lui in veci.
Dumnezeu mi-a dat o sotie  si un copil sanatos,si de asta nu am nimic de facut doar sa-i dau Lui toata lauda si inchinarea pentru ca o merita.
Vreau sa va spun ca dupa ce sa nascut copilul am realizat cu adevarat ca Dumnezeu ma vrea un om sfant si ascultator numai Lui,mam intrebat de multe ori,,oare de ce Dumnezeu este atata de bun cu mine?pentru ca eu nu sunt asa cum ar trebuie,de ce imi da atatea binecuvantari?,slava Lui am aflat raspunsul,,pentru ca ma vrea in ceruri cu El si de aceea trebuie sa fiu mai recunoscator Lui.
Pe mine Domnul ma salvat din robia pacatelor si a poftelor rele din acesta lume,de ce n-ar putea sa faca si cu tine acest lucru,trebuie doar sa-i deschizi usa si sa-l lasi sa locuiasca in inima ta.
Domnul sa fie cu noi cu totii in veci .Amin!!!.
Aceasta marturie a fost asa mai pe scurt,dar reflecta viata mea.

Un comentariu:

  1. Domnul sa te intareasca Dani pentru a ramane mereu in voia Lui. El sa te binecuvinteze si sa te faca o binecuvantare pentru altii.

    RăspundețiȘtergere