joi, 23 decembrie 2010

Mesaj

Multora dintre noi ne place sa spunem doar lucrurile frumoase despre noi,ca am facut cutare lucru,am cumparat cutare obiect,am de toate,am masina buna(scumpa)am cea mai buna sotie(sot)copilul are doar note de 10 la scoala,si in ciuda tuturor lucrurilor pe care le avem,atunci cand vine vorba de seara de rugaciune de la biserica,uitam cateodata sau de multe ori ca tot ce avem este de la Dumnezeu si ca ar trebuie Lui sai spunei mai intai despre toate si sa-i multumim pentru tot ce avem.
Dupa parerea mea asta inseamna ca nu traim o viata adevarata cu Dumnezeu,nu-i suntem recunoscatori Lui,El ne-a dat pe fiul Sau,ca sa moara umilit,scuipat,chinuit si batjocorit ca noi sa trecem de la moarte la viata,si totusi noi nu-i putem da lui Dumnezeu o ora pe saptamana la ora de rugaciune.
Dumnezeu sa ne ierte si sa ne puna pe inima aceasta ora de rugaciune in casa Lui.   Amin!!!

Un comentariu:

  1. acuma uni nu santem in clocot ptr rugaciune si al doilea aspect nu santem ca o familie

    RăspundețiȘtergere