luni, 20 decembrie 2010

Psalmul 116

Iubesc pe Domnul,caci El aude glasul meu,cererile mele.
Da,El Si-a plecat urecha spre mine,de aceea-L voi chema toata viata mea.
Ma infasurasera legaturile mortii,si m-apucasera sudorile mormantului,eram prada necazului si durerii.
Dar am chemat Numele Domnului,si am zis:
,,Doamne mantuieste-mi sufletul.,,
Domnul este milostiv si drept,si Dumnezeul nostru este plin de indurare.
Domnul pazeste pe cei fara rautate:
eram nenorocit de tot,dar El m-a mantuit,
Intoarce-te ,suflete,la odihna ta,caci Domnul ti-a facut bine.
Da,Tu mi-ai azbavit sufletul de la moarte,
ochii din lacrimi,
si picioarele de cadere.
Voi umbla inaintea Domnului,
pe pamantul celor vii.
Aveam dreptate cand ziceam:
,,Sunt foarte nenorocit!,,
Inn nelinistea mea ,ziceam:
,,Orice om este inselator.,,
Cum voi rasplatii Domnului toate binefacerile Lui fata de mine?
Voi inalta paharul izbavirilor,
si voi chema Numele Domnului
imi voi implinii juruintele facuteDomnului,
in fata intregului Sau popor.
Scumpa este inaintea Domnului
moartea celor iubiti de El.
Asculta-ma,Doamne,caci sunt robulTau:
robul Tau,fiul roabei Tale,
si Tu mi-ai desfacut legaturile.
Iti voi aduce o jertfa de multumire,
si voi chema Numele Domnului;
imi voi implinii juruintele facute Domnului
in fata intregului Sau popor,
in curtile Casei Domnului,
in mijlocul tau,Ierusalime!
Laudati pe Domnul!
                                                   Amin!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu